Gavus apmokėjimą, užsakymas išsiunčiamas per terminą, nurodytą prekės aprašyme. Prekes Lietuvoje pristatys siuntų tarnybą.
Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu. Jei praėjus nurodytam terminui po apmokėjimo negavote užsakytų prekių ar delsimo paaiškinimo susisiekite su mumis elektroniniu paštu: ergonomic@azprekyba.lt.
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes patikrinkite prekių būklę bei pasirašykite perdavimo–priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo–priėmimo metu pastebėjote prekių išorinės išvaizdos pažeidimą ar prekių komplektacijos neatitikimą, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente. Jei pažeidimus ir kitus neatitikimus pastebėjote vėliau, paskambinkite mums +37069199833 arba parašykite ergonomic@azprekyba.lt
Svarbu: registruodamiesi taisyklingai nurodykite arba vėliau, prieš užsakydami prekes, patikslinkite savo adresą ir telefono numerį. Ypač svarbu – tikslus pašto kodas (LT-XXXXX), sužinokite jį Lietuvos pašto internetinėje svetainėje https://post.lt/pasto-kodu-ir-adresu-paieska . Registruojantis prašome asmens duomenis nurodyti tiksliai ir tvarkingai – iš didžiųjų raidžių, su lietuviškais rašmenimis, skyrybos ženklais reikiamose vietose, teisingais trumpiniais – g. / raj. ir t.t. Pvz.:
Vardenis Pavardenis Žinomoji g. 4-12, Ašmena Kėdainių raj., LT-45608 Tel. nr.: 865701012
Esant netikslumams Jūsų nurodytame adrese, mes negalime prisiimti atsakomybės už pasimetusius siuntinius.
Visoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminus ir kitas sąlygas rasite prekių aprašymuose bei garantiniuose talonuose.
Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus. Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų garantinio aptarnavimo centras ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą. Pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.
Garantija nėra taikoma:
• prekėms, jei jos surinktos ne pagal surinkimo instrukciją; • prekėms, jei pažeistos eksploatavimo sąlygos; • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių; • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį; • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės; • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise; kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio; • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.; • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties).
Atkreipkite dėmesį, kad:
• suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos;
• visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.